שאלות ותשובות

האם שלג CRM יכולה להתממשק למערכות חיצוניות?

בהחלט. שלג CRM יודעת להתממשק לכל מערכת באמצעות API יעודי או Web Service

לדוגמה: אתרי דיוור, מערכות סליקה ועוד..
 
האם שלג CRM מתממשקת למרכזיות טלפון?

בהחלט. שלג CRM יודעת לתת מענה רחב של אפשרויות עבודה עם מרכזיות טלפוניות, לדוגמה:
  • הקפצת מסך לקוח קיים/לא קיים
  • משלוח SMS ללקוח באין מענה טלפוני (גם פר שלוחה)
  • העברת משימות אוטומטיות לעובד (המרכזיה מחייגת למס' הטל' בלופ עד מענה)
  • ועוד..
היכן יכולה לשבת המערכת?

על שרת מקומי או על ענן
מה ייחודי במנגנון ניהול הלידים?

היכולת של שלג להתממשק לכל ספק לידים בדרך קלה ולספק מידע אפקטיבי על כל ליד.

יתרה מכך, מנגנון ניהול הלידים פועל כעצמאי, ואינו מפריע לפעולות שנעשות בתוכנה במקביל אליו
 
מה נותן מנגנון הדוחות?
  • הוצאת נתונים מדויקים על המתרחש בכל מחלקה/אגף ועל כל המידע המוזן לתוכנה ע"י המשתמש
  • ניתן לחתוך את הנתונים בהתאם לצרכי המשתמש
  • להצליב נתונים על מנת לקבל מידע המשלב בתוכו נושאים שונים
  • קבלת תמונה מקיפה /מוקדת על פעילות החברה
  • נתוני הדוח נשלפים מתוך בסיס הנתונים בזמן אמת, תוך כדי עבודה של משתמשים אחרים בתוכנה
  • ועוד..
האם המערכת נותנת מענה הנהלת חשבונות?
  • המערכת נותנת מענה לניהול כספי (הכנסות מול הוצאות)
  • הוצאת כל התעודות לפי דרישות מס הכנסה
  • מטבע ישראלי וזר (דולר, יורו)
האם המערכת סולקת אשראי?

בהחלט. המערכת סולקת אשראי + הוראות קבע באשראי+ אשראי דחוי+ חשבונית אוטומטית למייל

האם שלג עונה על ווב סרוויס?

בהחלט. כאן כמו שאומרים השמים הם הגבול, ולדוגמה:
  • ביצוע סליקה באתר האינטרנט ויצירת חשבונית מס קבלה ישירות בתוך התוכנה התפעולית של הלקוח
  • אפשרות שאתר האינטרנט יבצע חיפוש בלקוחות החברה
  • ועוד.. 
האם ניתן לשלוח SMS מהמערכת?

בתוכנה קיים מנגנון בנוי לשליחת SMS בלי צורך להתקשר עם ספקי שירות חיצוניים.
 
האם ניתן לשלוח מהמערכת תעודות חתומות דיגיטלית ?

בהחלט.
 
 
בין לקוחותינו
יצירת קשר
כתובתנו: רמת גן, ז'בוטינסקי 35 
טלפון. 072-33-80-789 |  פקס.  03-6137996  |  דוא"ל. sales@sheleg.co.il
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת!
מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם: